kép

Ingyen postázás!

Már csak 15000 Ft értékben kell vásárolnod és NEM KELL KIFIZETNI a szállítási díjat!

1
Nap
Óra
Perc
Másodperc

Egyedi pólók

Falmatricák

Autós, motoros matricák

Utoljára megnézettek

Eddig elkészült munkáinkból

Népszerű termékek

Hírlevél

Hírek

Pólót rendelsz? Mindenképpen nézd meg a méretet! Utólag nehéz javítani és csere sem lehetséges emiatt!

------------------

Frissültek a pólóminták! Majdnem minden pólóhoz kérhetsz nevet!

------------------

Névnapok

Ma 2017. November 20., Hétfő van.

Tudta, hogy ma a(z) Jolán, Edmond nevűek ünneplik a névnapjukat? Lepd meg ismerősöd, barátod egy matricával!

Naptár

2017. November
HKSzCsPSzV
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
20172018
JanuárFebruár
MárciusÁprilis
MájusJúnius
JúliusAugusztus
SzeptemberOktóber
NovemberDecember

Tárhely

Ajánljuk tárhelyszolgáltatónk, ha te is szeretnél saját weboldalt üzemeltetni:

Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Vásárlónk!

Örömmel üdvözöljük az "AVM Matrica" vásárlói között!

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, gondosan olvassa el az alábbiakat!

Információ:

A jelen általános szerződési feltételek az www.avmmatrica.hu honlapon (a továbbiakban Webáruház) elérhető és megvásárolható árucikkeire érvényesek.

A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. (felmerülő kérdések esetén a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére!)

Jelen dokumentum és szerződés Magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásban megkötöttnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Ön a Webáruház használatával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1. Üzemeltetői adatok

Név/Adatkezelő: Nagy Attila, egyéni vállalkozó

Áruház neve: „AVM Matrica” Webáruház

Székhely: 4090 Polgár, Aradi u. 24.

Adószám: 64317311-1-29

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Hajdúnánási Járási Hivatala Okmányirodai Osztály Polgár, Polgár Zólyom u. 5.

Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-82836/2015.

Pénzintézet: OTP Bank

Számlaszám: 11773384-11293253

E-mail/Kapcsolattartó e-mail címe:avmmatrica@gmail.com

Telefonos elérhetőség: 06-70/930-1538

Webáruház domain: www.avmmatrica.hu

Kapcsolattartó/Adatfeldolgozó: Nagy Attila

Kapcsolattartó/Adatfeldolgozó telefonszáma: 06-70/930-1538

 

2. A szerződés létrejötte

A megrendelni kívánt termékről bővebben a termék alatt lévő „részletek” gombra vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. Amennyiben meg szeretné vásárolni a terméket, nem kell mást tennie, mint megadni a vásárolni kívánt darabszámot (egyes termékeknél egyéb információt kell megadni a megjegyzés rovatban), kiválasztani a megfelelő méretet és színt. Ezt követően a „Kosárba” feliratra kattintva tudja a terméket virtuális kosarába helyezni. További nézelődésre van lehetőség, viszont ha fizetni szeretne, akkor  a „Kosártartalom” gombra kattintva a jobb felső részen, megjelenik annak tartalma. Módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból. Ha mindent rendben talált, akkor a „Adatok megadása megrendelés” feliratra kattintva személyes, postázási és számlázási adatai megadása után kiválaszthatja a szállítási, fizetési módot. A „Megrendelem” feliratra kattintva befejeződik a vásárlás. Amennyiben Ön az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette és a "Megrendelem" gombra rákattintott, akkor Ön megrendelést ad le, mely ajánlatnak minősül és fizetési kötelezettséget von maga után.

3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

Miután elküldte megrendelését, az ajánlat megérkezését legkésőbb 48 órán belül automatikus e-mailben visszaigazoljuk Önnek, mely automatikus email megerősíti, hogy a cégünk megkapta az Ön által elküldött megrendelést. Az automatikus email a megrendelésének részleteit is tartalmazza.
Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
Ha a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát vesz észre, azt 1 napon belül jeleznie kell elérhetőségeinken keresztül felénk.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

4. A szerződés szövegének tárolása

A megrendelés adatait cégünk tárolja. Ha nyomtatott formában is meg szeretné kapni, akkor kinyomtathatja a "Megrendelés visszaigazolása"-t, mely a megrendelést követően fog megjelenni az Ön által megadott email címen.

5. Elállási jog

A webes vásárlás legjelentősebb előírásait a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet tartalmazza.

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási (illetve bizonyos esetekben felmondási) jog illeti meg, amelyre 14 nap áll rendelkezésre.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

  • termék adásvételére irányuló szerződés esetében a termék átvételének napjától,
  • szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja. A rendelet kimondja továbbá, hogy az elállási jogot a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja a fogyasztó. Ha a vállalkozás az elállási, illetve felmondási joggal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.


Ha a vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a cégünk részére az Elállási Időszak alatt.
A vevőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Ha a Fogyasztó a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a vevő nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vevő az erre irányuló nyilatkozatát Elállási Időszak alatt (akár a 30. naptári napon) elküldi részünkre.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe cégünk a határidő számítás szempontjából. A vevő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha az Elállási Időszak lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a cégünk részére.

Ez az összes olyan esetrevonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (felirat, minta nélküli póló rendelése esetén).

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát például

  • olyan termék esetében, mely nem előre legyártott, hanem személyre szabottan a fogyasztónak, megrendelésére készült.

 

Ennek egészen egyszerű oka van, a  vevő saját igényeinek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem vagy nehezen továbbértékesíthetőek.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet szabályai az irányadóak.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.

 

6. A Szolgáltató esetleges kára

Viták elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató fénykép és videofelvételt készít. A Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és minőségében, értékében megtartott, nem csökkent termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat. Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől. A termékeket csak eredeti csomagolásban, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése mellett veszünk vissza. A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adják fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk. Használt terméket a vásárlástól való elállás keretén belül semmilyen körülmények között nem áll módunkban átvenni!

7. Szavatosság

A megrendelt termékekre az új Ptk. 6:159. § szabályai szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést az új Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: - elsősorban kicseréli - ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

8. Árak és szállítás

Webáruházban a termékek mellett feltüntetett ár magyar forintban értendő (alanyi áfamentes), ehhez számítandó még a szállítási költség, melyet a termék ára nem tartalmaz. Magyarország egész területére a kiszállítást futárszolgálat végzi. A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történhet. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatja Önt cégünk. Amennyiben az ott megadott szállítási idő nem tartható be, erről e-mailben fogjuk tájékoztatni Önt. A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy cégünknek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről jegyzőkönyvet kell felvetetni és a továbbiakban a Magyar Posta erre vonatkozó szabályzata az irányadó, természetesen cégünk igyekszik a problémára megoldást keresni. Az átvételt követően észlelt sérülésért cégünk felelősséget nem vállal!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon,  célszerű munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Személyes átvétellel, helyszíni fizetéssel!

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelt áru(ka)t vevőtalálkozó keretein belül, szállítási költség nélkül személyesen vegye át. Kizárólag telefonon történő időpont és helyszín egyeztetést követően, Polgár területén.

SZEMÉLYES átvétel esetén a szállítási költség INGYENES!

Szállítási költség futárral
A kiszállítás költsége 900 Ft előreutalás esetén.

Fizetés személyes átvételkor
Ekkor nincs semmilyen szállítási és egyéb költség.

Utánvétes fizetés
Utánvétes fizetéskor 1100 Ft a szállítási díj! A termék ellenértékét és a szállítási díjat a kézbesítőnek kell átadni, miután meggyőződött a csomag sértetlenségéről.

Előreutalásos fizetés
Átutalás esetén az ellenérték megérkezése után tudjuk küldeni a terméket és természetesen a kézbesítőnek már nem kell fizetni, csak át kell venni a csomagot

Bizonyos termékek INGYENES kiszállítását cégünk átvállalja Magyarország egész területén! Az ingyenes szállítás a termék leírásában, esetenként a termék képeinél megtalálhatóak!!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig. 
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy emailban visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Árváltozás jogát fenntartjuk!

 Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: avmmatrica@gmail.com

9. A felelősség korlátozása

9.1 Cégünk  nem vállal felelősséget a www.avmmatrica.hu weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért, beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat is.

9.2 Továbbá, cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:

  • az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem az Eladótól származó bármilyen adat;
  • bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap akadálytalan működését és a vásárlást;
  • a kommunikációs vonal bármely vételi eszközében bekövetkező bármilyen meghibásodás;
  • bármilyen adatvesztés;
  • bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működése;
  • bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban.

10. Egyéb

  • Banki utalásnál a közlemény rovatban kérjük, adja meg a rendelési azonosító számát,  amelyet a visszaigazoló e-mailben küldtünk el Önnek.
  • A vételár beérkezése után, munkanapokon elkezdjük a tremék legyártását, amely 5-10 munkanapot is igénybe vehet. Ettől eltérő esetben felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.
  • Amennyiben nem találná beérkezett levelei között visszaigazolásunkat, kérjük ellenőrizze Spam-szűrőjét, postafiókja telítettségét. Kérjük ügyeljen e-mail címének helyes megadására
  • Figyelem! Amennyiben a rendelt termékek bruttó árainak összege (nem a szállítási költséggel terhelt összeg) meghaladja a 15.000 Ft-ot, a szállítási díj minden esetben ingyenes.
  • A vásárlásról szóló számlát a csomaggal együtt küldjük.
  • Amennyiben az AVM Matrica webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vevőt az új adatokról. Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Abban az esetben, ha Vevő már átutalta a teljes összeget az AVM Matrica webáruház részére, de az új adatok ismeretében mégis eláll a rendeléstől, és ezt a Kapcsolat menüpont alatti bármelyik elérhetőségünkön tudatja velünk, 3 munkanapon belül a teljes összeget visszautaljuk Vevő bankszámlaszámára.
  • Az AVM Matrica webáruház honlapján feltüntetett árak magyar forintban értendő árak melyről alanyi áfamentes számla készül.
  • Az AVM Matrica webáruház honlapján feltüntetett árak a szállítási költséget NEM tartalmazzák.
  • A szállítási költségen felül, külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  • A kínálatunkban szereplő termékek egyike sincs raktáron, azokat mindig a megrendelés leadásakor készítjük el.
  • A honlapunkon található termékekről készült képek bizonyos esetekben, színben eltérhetnek a valóságostól.
  • Az AVM Matrica webáruház nem üzemeltet boltot, a helyszínen kereskedelem nincs.
  • Az AVM Matrica webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvételére – szállítási költség nélkül – lehetőséget biztosítunk, vevőtalálkozó keretében, kizárólag telefonon történő időpont és helyszín egyeztetést követően, Polgár területén. Ezen vevőtalálkozókon árusítás nincs, kizárólag a megrendelt és visszaigazolt termékek átvételére van lehetőség.

11. A személyes adatok védelme

Az adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Felhasználók (név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, település, utca, házszám, adószám) önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor. A hozzájárulást az egyes adatkezelések tekintetében a honlap használatával, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

12. Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat awww.avmmatrica.hu a megrendelés teljesítéséhez használja fel.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Adószám

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

A megadott szállítási adatokat kizárólag a szerződött futárszolgálatnak adjuk át a szállítás teljesítése érdekében.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az avmmatrica@gmail.com e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

 

13. Falmatricák, autómatricák

A matricákat a csomagban mellékelt használati útmutató szerint kell felhelyezni.

A matricák méretei a legmagasabb és a legszélesebb pontoknál vannak számolva. Minimális eltérések előfordulhatnak a weboldalon megjelenített méretek és a valós méretek között.

Az oldalon megjelenített fotók csak információs jellegűek!

14. Cookie kezelés

A webáruház működéséhez feltétlenül szükséges az felhasználó gépén cookie elhelyezése. Ennek a célja, hogy a webáruházban a rendelést le tudja adni. Amennyiben nem szeretné, hogy a gépén ezek a cookie-k megjelenjenek, úgy kérem ne használja a webáruházunkat! A honlap használatával a felhasználó elfogadja, hogy számítógépén a szolgáltató cookie-t helyezzen el.

A cookie-t a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa. A cookie-k alkalmazásának tiltásával, törlésével a honlap használata kényelmetlenebbé vagy használhatatlanná válhat a felhasználó számára.

15. Hírlevélre való feliratkozás, leiratkozás

Az oldalon két módon iratkozhat fel hírlevelünkre.

A hírlevélre való feliratkozáshoz kérünk egy nevet és egy működő e-mail címet.

a) Amikor rendelést ad le, akkor a kosár tartalmának a megtekintésekor, a rendelés véglegesítése előtt a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával van lehetősége feliratkozni.

b) A baloldali menüben a Hírlevélre feliratkozás menüre kattintva juthat el a feliratkozó oldalra.

A hírlevélre való feliratkozás teljesen önkéntes, a nemleges válasz esetén is tud a webáruházból terméket rendelni.

Minden kiküldött hírlevél alján megtalálható egy link, amire rákkattintva azonnal leiratkozik a hírlevelünkről, az adatait a rendszer rögtön kitörli az adatbázisunkból!

A hírlevélről leiratkozhat egy email küldésével is a címünkre, melyben kéri az adatai törlését.

16. Tárhelyszolgáltató adatai

Cégnév

Tárhelypark Kft.

Ügyfélszolgálat:

Munkanapokon 9:00 – 17:00
Ebédidő: 12:00 – 12:30

Irodánk címe:

1119 Budapest, Mohai köz 4.

Telefon:

+36 1 700 4140

Fax:

+36 1 700 4139

Adószám:

23289903-2-13

Cégjegyzékszám:

23289903-6201-113-13

Bankszámlaszám:

12011179-01395626-00100003 – Raiffeisen Bank Zrt.

IBAN kód:

HU38 1201 1179 0139 5626 0010 0003

GIRO kód:

12011179-01395626-00100003


Polgár, 2017.05.21.

Letölthető ÁSZF-ért katt ide!

előző oldalra lap tetejére